Telefonbanka

Telefonbanka ir pakalpojumus, kuru, iespējams, ka daudzi banku klienti lieto, paši to nemaz neapzinoties. Telefonbanka tāpat, kā interneta banka ir bankas piedāvātie attālinātie pakalpojumi, kurus iespējams lietot nedodoties uz bankas filiāli.

 Ar viena zvana palīdzību iespējams:

  • Saņemt konsultāciju par dažādiem bankas pakalpojumiem un to lietošanu,
  • Saņemt palīdzību neatliekamos gadījumos, kā, piemēram, karšu vai konta pieeju nozaudēšanas, konta bloķēšanas un citos līdzīgos gadījumos.
  • Pieteikt apdrošināšanas gadījumu,
  • Saņemt atbalstu atrodoties ārzemēs,
  • Pieteikt jaunus pakalpojumus,
  • Veikt rēķinu apmaksu, naudas pārskaitījumus,
  • Saņemt informāciju par konta atlikumu,
  • Precizēt savu kontaktinformāciju,
  • Pieteikt finanšu konsultāciju pa telefonu vai klātienē.

Telefonbanka var aizstāt interneta banku, gadījumos, kad nav pieejams interneta pieslēgums vai ierīce, kas ļautu to izmantot, taču jāņem vērā, ka, lai saņemtu jebkāda veida informāciju par konkrēto bankas kontu vai veiktu ar to darbības, arī telefonbankā būs nepieciešams autorizēties ar interneta bankai domāto pieejas numuru un kodu karti vai kodu kalkulatoru.

Piemērs: Swedbank telefonbanka

Pieteikšanās telefonbankai parasti notiek vienlaicīgi ar pieteikšanos interneta bankai noslēdzot attālināto bankas pakalpojumu līgumu, tāpēc ja izmantojat interneta bankas pakalpojumus, visticamāk, ka jums ir pieejama arī telefona banka, taču ja līdz šim neesat slēdzis līgumu par attālināto bankas pakalpojumu lietošanu un neesat interneta bankas lietotājs, par tādu varat kļūt, dodoties uz konkrētās bankas filiāli un informējot konsultantu par savu vēlmi.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *